Saturday, November 17, 2007

нещо гнило има в Дания

.
.
...надушвам пълния хаос, който ще настъпи на тази страница, докато успея да съчиня гениалния си, свързан логически и незнамсиощекак наратив за пътешествията до Пирин, Родопите и отново Стара планина - от миналата седмица, когато почти не загубихме пръсти и носове в четиричасова снежна виелица и пълен мрак. бау!

п.п. просто не съм създадена за блогове. нито за чертежи, но ето че нежеланието за последното ме отпрати към първото. или както пишеше на едно пакетче захар в село Катунци, до което стигнахме на стоп, "Едно нещо води към друго."

п.п.п. да, да, мислите ми текат адски свързано

2 comments:

moss said...

любимаааааа )), консистентна и достатъчно свързана винаги /:рррр изяж ме за купешката думичка/. the whole shit. не можеш да избягаш от това, има те толкова бясно много, когато те 'няма'. разлепи ми ретините с гъстото мляко (коластра?) на облаците и арктическия вятър. добре де, направи ми деня, ужаааасно, ужасно правилно (мхм, опасявам се, това е думата). аз пък винаги облизвам листчето от неправилната страна. винаги. и въобще, старателно се упражнявам в крайни думички, виждаш:) използвай го с/у мен следващия път, когато изнаглея да моля за съучастието ти в поредния си selfpunishment. ))

moss said...
This comment has been removed by the author.